Literacy in EFL Classroom: In-Service English Teachers’ Perceptions and Practices from Multiliteracies Perspective

Maja Inke Choirun Nisa’ Il; Nabhan Salim: Literacy in EFL Classroom: In-Service English Teachers’ Perceptions and Practices from Multiliteracies Perspective.
Journal of English teaching Adi Buana, 7 (2). pp. 207-217. ISSN 2502-2121 (2022)

[thumbnail of 5.LiteracyPractices.pdf] Szöveg
5.LiteracyPractices.pdf - Megjelent verzió

Download (381kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Journal of English teaching Adi Buana
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 7
Szám: 2
Oldalak: pp. 207-217
ISSN: 2502-2121
Kar/Egység: Nem SZTE egység
Intézmény: Más intézmény
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34224779
DOI azonosító: https://doi.org/10.36456/jet.v7.n02.2022.7124
Dátum: 2024. Már. 04. 14:50
Utolsó módosítás: 2024. Már. 04. 14:50
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29759

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben