Maja Inke Choirun Nisa’ Il; Nabhan Salim:
Literacy in EFL Classroom: In-Service English Teachers’ Perceptions and Practices from Multiliteracies Perspective.
Journal of English teaching Adi Buana, 7 (2).
pp. 207-217.
ISSN 2502-2121
(2022)
Szöveg
5.LiteracyPractices.pdf - Megjelent verzió Download (381kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | Journal of English teaching Adi Buana |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 7 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 207-217 |
ISSN: | 2502-2121 |
Kar/Egység: | Nem SZTE egység |
Intézmény: | Más intézmény |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34224779 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.36456/jet.v7.n02.2022.7124 |
Dátum: | 2024. Már. 04. 14:50 |
Utolsó módosítás: | 2024. Már. 04. 14:50 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29759 |
Actions (login required)
Tétel nézet |