Maja Inke Choirun Nisa’ Il; Nabhan Salim:
Literacy in EFL Classroom: In-Service English Teachers’ Perceptions and Practices from Multiliteracies Perspective.
Journal of English teaching Adi Buana, 7 (2).
pp. 207-217.
ISSN 2502-2121
(2022)
|
Szöveg
5.LiteracyPractices.pdf - Megjelent verzió Download (381kB) |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | Journal of English teaching Adi Buana | ||
| Publikáció dátuma: | 2022 | ||
| Kötet: | 7 | ||
| Szám: | 2 | ||
| Oldalak: | pp. 207-217 | ||
| ISSN: | 2502-2121 | ||
| Kar/Egység: | Nem SZTE egység | ||
| Intézmény: | Más intézmény | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 34224779 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.36456/jet.v7.n02.2022.7124 | ||
| Dátum: | 2024. Már. 04. 14:50 | ||
| Utolsó módosítás: | 2024. Már. 04. 14:50 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29759 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika