Fostering Multimodal Literacy Using Powtoon Application in Teaching English Reading: High School Students’ Perceptions

Nurul Mufida; Nabhan Salim: Fostering Multimodal Literacy Using Powtoon Application in Teaching English Reading: High School Students’ Perceptions.
Journal of English Language Teaching and Literature (Jelita), 4 (2). pp. 176-189. ISSN 2721-1096 (2023)

[thumbnail of 3.multimodalliteracy.pdf] Szöveg
3.multimodalliteracy.pdf - Megjelent verzió

Download (593kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Journal of English Language Teaching and Literature (Jelita)
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 4
Szám: 2
Oldalak: pp. 176-189
ISSN: 2721-1096
Kar/Egység: Nem SZTE egység
Intézmény: Más intézmény
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34224799
DOI azonosító: https://doi.org/10.56185/jelita.v4i2.344
Dátum: 2024. Már. 04. 14:42
Utolsó módosítás: 2024. Már. 04. 14:42
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29757

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben