Nurul Mufida; Nabhan Salim:
Fostering Multimodal Literacy Using Powtoon Application in Teaching English Reading: High School Students’ Perceptions.
Journal of English Language Teaching and Literature (Jelita), 4 (2).
pp. 176-189.
ISSN 2721-1096
(2023)
|
Szöveg
3.multimodalliteracy.pdf - Megjelent verzió Download (593kB) |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | Journal of English Language Teaching and Literature (Jelita) | ||
| Publikáció dátuma: | 2023 | ||
| Kötet: | 4 | ||
| Szám: | 2 | ||
| Oldalak: | pp. 176-189 | ||
| ISSN: | 2721-1096 | ||
| Kar/Egység: | Nem SZTE egység | ||
| Intézmény: | Más intézmény | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 34224799 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.56185/jelita.v4i2.344 | ||
| Dátum: | 2024. Már. 04. 14:42 | ||
| Utolsó módosítás: | 2024. Már. 04. 14:42 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29757 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika