Digital Immigrant EFL Teachers’ Experiences in the Early Phase of Shifting From Offline to Online Learning: A Case Study

Aprilina Dela Sherly; Nabhan Salim: Digital Immigrant EFL Teachers’ Experiences in the Early Phase of Shifting From Offline to Online Learning: A Case Study.
Jurnal Pendidikan Bahasa, 11 (2). pp. 455-467. ISSN 2089-2810 (2023)

[thumbnail of 1.DigitalImmigrant.pdf] Szöveg
1.DigitalImmigrant.pdf - Megjelent verzió

Download (391kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Jurnal Pendidikan Bahasa
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 11
Szám: 2
Oldalak: pp. 455-467
ISSN: 2089-2810
Kar/Egység: Nem SZTE egység
Intézmény: Más intézmény
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34224798
DOI azonosító: https://doi.org/10.31571/bahasa.v11i2.5381
Dátum: 2024. Már. 04. 14:35
Utolsó módosítás: 2024. Már. 04. 14:37
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29755

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben