Pre-service teachers’ conceptions and competences on digital literacy in an EFL academic writing setting

Nabhan Salim: Pre-service teachers’ conceptions and competences on digital literacy in an EFL academic writing setting.
INDONESIAN JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS, 11 (1). pp. 187-199. ISSN 2301-9468 (2021)

[thumbnail of 34628-78165-1-PB20240301.pdf] Szöveg
34628-78165-1-PB20240301.pdf - Megjelent verzió

Download (430kB)
Szerző azonosítók:
Nabhan Salim MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INDONESIAN JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 11
Szám: 1
Oldalak: pp. 187-199
ISSN: 2301-9468
Kar/Egység: Nem SZTE egység
Intézmény: Más intézmény
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34224774
DOI azonosító: https://doi.org/10.17509/ijal.v11i1.34628
Dátum: 2024. Már. 04. 14:32
Utolsó módosítás: 2024. Már. 04. 14:32
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29751

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben

Loading...