Nabhan Salim:
Pre-service teachers’ conceptions and competences on digital literacy in an EFL academic writing setting.
INDONESIAN JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS, 11 (1).
pp. 187-199.
ISSN 2301-9468
(2021)
![]() |
Szöveg
34628-78165-1-PB20240301.pdf - Megjelent verzió Download (430kB) |
Szerző azonosítók: |
|
|
---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
Folyóirat/kiadvány címe: | INDONESIAN JOURNAL OF APPLIED LINGUISTICS | |
Publikáció dátuma: | 2021 | |
Kötet: | 11 | |
Szám: | 1 | |
Oldalak: | pp. 187-199 | |
ISSN: | 2301-9468 | |
Kar/Egység: | Nem SZTE egység | |
Intézmény: | Más intézmény | |
Nyelv: | angol | |
MTMT rekordazonosító: | 34224774 | |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.17509/ijal.v11i1.34628 | |
Dátum: | 2024. Már. 04. 14:32 | |
Utolsó módosítás: | 2024. Már. 04. 14:32 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29751 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |