Stronger is not always better - The ambivalent effect of social identity and relative deprivation on burnout among Hungarian teachers

Szabó Éva; Jagodics Balázs: Stronger is not always better - The ambivalent effect of social identity and relative deprivation on burnout among Hungarian teachers.
SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION. ISSN 1381-2890 (2024)

[thumbnail of Stronger_is_not_always_better_-_The_ambivalent_eff.pdf] Szöveg
Stronger_is_not_always_better_-_The_ambivalent_eff.pdf - Elfogadott verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (991kB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION
Publikáció dátuma: 2024
ISSN: 1381-2890
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34490856
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s11218-023-09883-y
Dátum: 2024. Feb. 19. 13:14
Utolsó módosítás: 2024. Feb. 19. 13:14
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29603

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben