Szabó Éva; Jagodics Balázs:
Stronger is not always better - The ambivalent effect of social identity and relative deprivation on burnout among Hungarian teachers.
SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION, 27 (4).
pp. 1835-1853.
ISSN 1381-2890
(2024)
|
Szöveg
Stronger_is_not_always_better_-_The_ambivalent_eff.pdf - Elfogadott verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (991kB) | Másolat kérése |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION | ||
| Publikáció dátuma: | 2024 | ||
| Kötet: | 27 | ||
| Szám: | 4 | ||
| Oldalak: | pp. 1835-1853 | ||
| ISSN: | 1381-2890 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 34490856 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s11218-023-09883-y | ||
| Dátum: | 2024. Feb. 19. 13:14 | ||
| Utolsó módosítás: | 2024. Okt. 11. 11:19 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29603 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 2 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika