Szabó Éva; Jagodics Balázs:
Stronger is not always better - The ambivalent effect of social identity and relative deprivation on burnout among Hungarian teachers.
SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION.
ISSN 1381-2890
(2024)
Szöveg
Stronger_is_not_always_better_-_The_ambivalent_eff.pdf - Elfogadott verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (991kB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | SOCIAL PSYCHOLOGY OF EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2024 |
ISSN: | 1381-2890 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34490856 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s11218-023-09883-y |
Dátum: | 2024. Feb. 19. 13:14 |
Utolsó módosítás: | 2024. Feb. 19. 13:14 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29603 |
Actions (login required)
Tétel nézet |