Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes:
How international doctoral students’ fields of study, proficiency in English and gender interact with their sense of making progress in English academic writing abilities.
PLOS ONE, 18 (12).
ISSN 1932-6203
(2023)
Szöveg
journal.pone.0296186.pdf - Megjelent verzió Download (616kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | PLOS ONE |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Kötet: | 18 |
Szám: | 12 |
Terjedelem: | 20 |
Közlemény azonosító: | e0296186 |
ISSN: | 1932-6203 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34505128 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1371/journal.pone.0296186 |
Dátum: | 2024. Jan. 16. 10:27 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 16. 10:27 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29307 |
Actions (login required)
Tétel nézet |