Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes:
How international doctoral students’ fields of study, proficiency in English and gender interact with their sense of making progress in English academic writing abilities.
PLOS ONE, 18 (12).
ISSN 1932-6203
(2023)
![]() |
Szöveg
journal.pone.0296186.pdf - Megjelent verzió Download (616kB) |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | PLOS ONE | |||
Publikáció dátuma: | 2023 | |||
Kötet: | 18 | |||
Szám: | 12 | |||
Terjedelem: | 20 | |||
Közlemény azonosító: | e0296186 | |||
ISSN: | 1932-6203 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
|||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 34505128 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1371/journal.pone.0296186 | |||
Dátum: | 2024. Jan. 16. 10:27 | |||
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 16. 10:27 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29307 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |