Relationship between ethnic identity, attitude, and mathematical creative thinking among secondary school students

Suherman Suherman; Vidákovich Tibor: Relationship between ethnic identity, attitude, and mathematical creative thinking among secondary school students.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 51. ISSN 1871-1871 (2024)

[thumbnail of Relationshipbetweenethnicidentityattitudeandmathematicalcreativethinkingamongsecondaryschoolstudents.pdf] Szöveg
Relationshipbetweenethnicidentityattitudeandmathematicalcreativethinkingamongsecondaryschoolstudents.pdf - Megjelent verzió

Download (771kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: THINKING SKILLS AND CREATIVITY
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 51
Terjedelem: 13
Közlemény azonosító: 101448
ISSN: 1871-1871
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34437341
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.tsc.2023.101448
Dátum: 2024. Jan. 15. 09:08
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 15. 09:08
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29281

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben