Suherman Suherman; Vidákovich Tibor:
Relationship between ethnic identity, attitude, and mathematical creative thinking among secondary school students.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 51.
ISSN 1871-1871
(2024)
Szöveg
Relationshipbetweenethnicidentityattitudeandmathematicalcreativethinkingamongsecondaryschoolstudents.pdf - Megjelent verzió Download (771kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | THINKING SKILLS AND CREATIVITY |
Publikáció dátuma: | 2024 |
Kötet: | 51 |
Terjedelem: | 13 |
Közlemény azonosító: | 101448 |
ISSN: | 1871-1871 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34437341 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.tsc.2023.101448 |
Dátum: | 2024. Jan. 15. 09:08 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 15. 09:08 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29281 |
Actions (login required)
Tétel nézet |