First-Year Teacher Education Students’ Epistemological Beliefs About Science and History: Domain-Specific Profiles and Relationships

Korom Erzsébet; Nagy Márió Tibor; Majkić Maja: First-Year Teacher Education Students’ Epistemological Beliefs About Science and History: Domain-Specific Profiles and Relationships.
SCIENCE AND EDUCATION: CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY AND SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS. ISSN 0926-7220 (2023)

[thumbnail of s11191-023-00483-y.pdf] Szöveg
s11191-023-00483-y.pdf - Elfogadott verzió

Download (1MB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: SCIENCE AND EDUCATION: CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY AND SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS
Publikáció dátuma: 2023
ISSN: 0926-7220
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34446429
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s11191-023-00483-y
Dátum: 2024. Jan. 03. 08:06
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 03. 08:06
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29191

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben