Korom Erzsébet; Nagy Márió Tibor; Majkić Maja:
First-Year Teacher Education Students’ Epistemological Beliefs About Science and History: Domain-Specific Profiles and Relationships.
SCIENCE AND EDUCATION: CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY AND SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS.
ISSN 0926-7220
(2023)
Szöveg
s11191-023-00483-y.pdf - Elfogadott verzió Download (1MB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | SCIENCE AND EDUCATION: CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY AND SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS |
Publikáció dátuma: | 2023 |
ISSN: | 0926-7220 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34446429 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s11191-023-00483-y |
Dátum: | 2024. Jan. 03. 08:06 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 03. 08:06 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29191 |
Actions (login required)
Tétel nézet |