Korom Erzsébet; Nagy Márió Tibor; Majkić Maja:
First-Year Teacher Education Students’ Epistemological Beliefs About Science and History: Domain-Specific Profiles and Relationships.
SCIENCE AND EDUCATION: CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY AND SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS.
ISSN 0926-7220
(2023)
![]() |
Szöveg
s11191-023-00483-y.pdf - Elfogadott verzió Download (1MB) |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | SCIENCE AND EDUCATION: CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY AND SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS | |||
Publikáció dátuma: | 2023 | |||
ISSN: | 0926-7220 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 34446429 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s11191-023-00483-y | |||
Dátum: | 2024. Jan. 03. 08:06 | |||
Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 03. 08:06 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29191 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 2 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |