Korom Erzsébet; Nagy Márió Tibor; Majkić Maja:
First-Year Teacher Education Students’ Epistemological Beliefs About Science and History: Domain-Specific Profiles and Relationships.
SCIENCE AND EDUCATION: CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY AND SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS, 34 (3).
pp. 1273-1299.
ISSN 0926-7220
(2025)
Előnézet |
Szöveg
34446429.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
|
Szöveg
s11191-023-00483-y.pdf - Elfogadott verzió Download (1MB) |
| Szerző azonosítók: |
|
|||
|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
| Folyóirat/kiadvány címe: | SCIENCE AND EDUCATION: CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY AND SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS | |||
| Publikáció dátuma: | 2025 | |||
| Kötet: | 34 | |||
| Szám: | 3 | |||
| Oldalak: | pp. 1273-1299 | |||
| ISSN: | 0926-7220 | |||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
| Nyelv: | angol | |||
| MTMT rekordazonosító: | 34446429 | |||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s11191-023-00483-y | |||
| Dátum: | 2024. Jan. 03. 08:06 | |||
| Utolsó módosítás: | 2025. Júl. 03. 15:23 | |||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29191 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 2 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

