Relationships among critical thinking disposition components of Chinese undergraduates: A moderated mediating effect analysis

Zhao Yangyintao; Liu Yong; Wu Hao: Relationships among critical thinking disposition components of Chinese undergraduates: A moderated mediating effect analysis.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 124. ISSN 0883-0355 (2024)

[thumbnail of RelationshipsamongcriticalthinkingdispositioncomponentsofChineseundergraduates-Amoderatedmediatingeffectanalysis.pdf] Szöveg
RelationshipsamongcriticalthinkingdispositioncomponentsofChineseundergraduates-Amoderatedmediatingeffectanalysis.pdf - Megjelent verzió

Download (2MB)
Szerző azonosítók:
Zhao Yangyintao
Liu Yong MTMT
Wu Hao MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 124
Terjedelem: 17
Közlemény azonosító: 102306
ISSN: 0883-0355
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34453836
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.ijer.2023.102306
Dátum: 2024. Jan. 02. 11:52
Utolsó módosítás: 2024. Jan. 02. 11:52
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29190
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben