Zhao Yangyintao; Liu Yong; Wu Hao:
Relationships among critical thinking disposition components of Chinese undergraduates: A moderated mediating effect analysis.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 124.
ISSN 0883-0355
(2024)
|
Szöveg
RelationshipsamongcriticalthinkingdispositioncomponentsofChineseundergraduates-Amoderatedmediatingeffectanalysis.pdf - Megjelent verzió Download (2MB) |
| Szerző azonosítók: |
|
|||
|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
| Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH | |||
| Publikáció dátuma: | 2024 | |||
| Kötet: | 124 | |||
| Terjedelem: | 17 | |||
| Közlemény azonosító: | 102306 | |||
| ISSN: | 0883-0355 | |||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
| Nyelv: | angol | |||
| MTMT rekordazonosító: | 34453836 | |||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.ijer.2023.102306 | |||
| Dátum: | 2024. Jan. 02. 11:52 | |||
| Utolsó módosítás: | 2024. Jan. 02. 11:52 | |||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29190 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika