Online Assessment of Scientific Reasoning Skills and Motivation to Learn Science among Grade 5 and 7 Students in Northern Namibia

Kambeyo Linus; Csapó Benő: Online Assessment of Scientific Reasoning Skills and Motivation to Learn Science among Grade 5 and 7 Students in Northern Namibia.
Journal of Studies in Education, 9 (4). pp. 68-86. ISSN 2162-6952 (2019)

[thumbnail of 15598-56869-1-PB.pdf] Szöveg
15598-56869-1-PB.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB)
Szerző azonosítók:
Kambeyo Linus MTMT
Csapó Benő MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Journal of Studies in Education
Publikáció dátuma: 2019
Kötet: 9
Szám: 4
Oldalak: pp. 68-86
ISSN: 2162-6952
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32604353
DOI azonosító: https://doi.org/10.5296/jse.v9i4.15598
Dátum: 2023. Dec. 27. 18:12
Utolsó módosítás: 2023. Dec. 27. 18:12
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29182

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben