Kambeyo Linus; Csapó Benő:
Online Assessment of Scientific Reasoning Skills and Motivation to Learn Science among Grade 5 and 7 Students in Northern Namibia.
Journal of Studies in Education, 9 (4).
pp. 68-86.
ISSN 2162-6952
(2019)
Szöveg
15598-56869-1-PB.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | Journal of Studies in Education | ||
Publikáció dátuma: | 2019 | ||
Kötet: | 9 | ||
Szám: | 4 | ||
Oldalak: | pp. 68-86 | ||
ISSN: | 2162-6952 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 32604353 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.5296/jse.v9i4.15598 | ||
Dátum: | 2023. Dec. 27. 18:12 | ||
Utolsó módosítás: | 2023. Dec. 27. 18:12 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29182 |
Actions (login required)
Tétel nézet |