Manipulating the rapid consolidation periods in a learning task affects general skills more than statistical learning and changes the dynamics of learning

Szücs-Bencze Laura; Fanuel Lison; Szabó Nikoletta; Quentin Romain; Németh Dezső; Vékony Teodóra: Manipulating the rapid consolidation periods in a learning task affects general skills more than statistical learning and changes the dynamics of learning.
ENEURO, 10 (2). ISSN 2373-2822 (2023)

[thumbnail of 33668097ENEURO.0228-22.2022.full.pdf] Szöveg
33668097ENEURO.0228-22.2022.full.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ENEURO
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 10
Szám: 2
Terjedelem: 10
Közlemény azonosító: 0228-22.2022
ISSN: 2373-2822
Kar/Egység: Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33668097
DOI azonosító: https://doi.org/10.1523/ENEURO.0228-22.2022
Dátum: 2023. Dec. 11. 08:24
Utolsó módosítás: 2023. Dec. 11. 08:24
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29054
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben