Szücs-Bencze Laura; Fanuel Lison; Szabó Nikoletta; Quentin Romain; Németh Dezső; Vékony Teodóra:
Manipulating the rapid consolidation periods in a learning task affects general skills more than statistical learning and changes the dynamics of learning.
ENEURO, 10 (2).
ISSN 2373-2822
(2023)
Szöveg
33668097ENEURO.0228-22.2022.full.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ENEURO |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Kötet: | 10 |
Szám: | 2 |
Terjedelem: | 10 |
Közlemény azonosító: | 0228-22.2022 |
ISSN: | 2373-2822 |
Kar/Egység: | Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33668097 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1523/ENEURO.0228-22.2022 |
Dátum: | 2023. Dec. 11. 08:24 |
Utolsó módosítás: | 2023. Dec. 11. 08:24 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29054 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |