Juhász Valéria:
Az iskolai teljesítményt befolyásoló tényezők : John Hattie: Visible learning ‒ A synthesis of over 800 meta-analyses relating to achievement.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 65 (9-10).
pp. 120-135.
ISSN 1215-1807
(2015)
![]() |
Text
2997892_megjelent.pdf - Published Version Download (1MB) |
![]() |
Text
Aziskolaiteljesitmenytbefolyasolotenyezok.pdf - Accepted Version Download (253kB) |
Creators: |
|
|
---|---|---|
Item Type: | Journal Article | |
Journal or Publication Title: | ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE | |
Date: | 2015 | |
Volume: | 65 | |
Number: | 9-10 | |
Page Range: | pp. 120-135 | |
ISSN: | 1215-1807 | |
Faculty/Unit: | Gyula Juhász Faculty of Education | |
Institution: | University of Szeged (2000-) | |
Language: | Hungarian | |
MTMT rekordazonosító: | 2997892 | |
Date Deposited: | 2023. Nov. 15. 08:21 | |
Last Modified: | 2023. Nov. 15. 08:21 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28704 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |