Az iskolai teljesítményt befolyásoló tényezők : John Hattie: Visible learning ‒ A synthesis of over 800 meta-analyses relating to achievement

Juhász Valéria: Az iskolai teljesítményt befolyásoló tényezők : John Hattie: Visible learning ‒ A synthesis of over 800 meta-analyses relating to achievement.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 65 (9-10). pp. 120-135. ISSN 1215-1807 (2015)

[thumbnail of 2997892_megjelent.pdf] Text
2997892_megjelent.pdf - Published Version

Download (1MB)
[thumbnail of Aziskolaiteljesitmenytbefolyasolotenyezok.pdf] Text
Aziskolaiteljesitmenytbefolyasolotenyezok.pdf - Accepted Version

Download (253kB)
Creators:
Juhász Valéria MTMT
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE
Date: 2015
Volume: 65
Number: 9-10
Page Range: pp. 120-135
ISSN: 1215-1807
Faculty/Unit: Gyula Juhász Faculty of Education
Institution: University of Szeged (2000-)
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 2997892
Date Deposited: 2023. Nov. 15. 08:21
Last Modified: 2023. Nov. 15. 08:21
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28704

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year