Juhász Valéria:
Az iskolai teljesítményt befolyásoló tényezők : John Hattie: Visible learning ‒ A synthesis of over 800 meta-analyses relating to achievement.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 65 (9-10).
pp. 120-135.
ISSN 1215-1807
(2015)
Szöveg
2997892_megjelent.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) |
|
Szöveg
Aziskolaiteljesitmenytbefolyasolotenyezok.pdf - Elfogadott verzió Download (253kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE |
Publikáció dátuma: | 2015 |
Kötet: | 65 |
Szám: | 9-10 |
Oldalak: | pp. 120-135 |
ISSN: | 1215-1807 |
Kar/Egység: | Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 2997892 |
Dátum: | 2023. Nov. 15. 08:21 |
Utolsó módosítás: | 2023. Nov. 15. 08:21 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28704 |
Actions (login required)
Tétel nézet |