Az iskolai teljesítményt befolyásoló tényezők : John Hattie: Visible learning ‒ A synthesis of over 800 meta-analyses relating to achievement

Juhász Valéria: Az iskolai teljesítményt befolyásoló tényezők : John Hattie: Visible learning ‒ A synthesis of over 800 meta-analyses relating to achievement.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 65 (9-10). pp. 120-135. ISSN 1215-1807 (2015)

[thumbnail of 2997892_megjelent.pdf] Szöveg
2997892_megjelent.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB)
[thumbnail of Aziskolaiteljesitmenytbefolyasolotenyezok.pdf] Szöveg
Aziskolaiteljesitmenytbefolyasolotenyezok.pdf - Elfogadott verzió

Download (253kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE
Publikáció dátuma: 2015
Kötet: 65
Szám: 9-10
Oldalak: pp. 120-135
ISSN: 1215-1807
Kar/Egység: Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 2997892
Dátum: 2023. Nov. 15. 08:21
Utolsó módosítás: 2023. Nov. 15. 08:21
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28704

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben