Juhász Valéria:
Az iskolai teljesítményt befolyásoló tényezők : John Hattie: Visible learning ‒ A synthesis of over 800 meta-analyses relating to achievement.
ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE, 65 (9-10).
pp. 120-135.
ISSN 1215-1807
(2015)
![]() |
Szöveg
2997892_megjelent.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) |
![]() |
Szöveg
Aziskolaiteljesitmenytbefolyasolotenyezok.pdf - Elfogadott verzió Download (253kB) |
Szerző azonosítók: |
|
|
---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
Folyóirat/kiadvány címe: | ÚJ PEDAGÓGIAI SZEMLE | |
Publikáció dátuma: | 2015 | |
Kötet: | 65 | |
Szám: | 9-10 | |
Oldalak: | pp. 120-135 | |
ISSN: | 1215-1807 | |
Kar/Egység: | Juhász Gyula Pedagógusképző Kar | |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
Nyelv: | magyar | |
MTMT rekordazonosító: | 2997892 | |
Dátum: | 2023. Nov. 15. 08:21 | |
Utolsó módosítás: | 2023. Nov. 15. 08:21 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28704 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |