Tót Kálmán; Eördegh Gabriella; Kiss Ádám; Kelemen András; Braunitzer Gábor; Kéri Szabolcs; Bodosi Balázs; Nagy Attila:
Visual consequent stimulus complexity affects performance in audiovisual associative learning.
SCIENTIFIC REPORTS, 12 (1).
ISSN 2045-2322
(2022)
Szöveg
Tot_et_al-2022-Scientific_Reports.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | SCIENTIFIC REPORTS |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 12 |
Szám: | 1 |
Terjedelem: | 9 |
Közlemény azonosító: | 17793 |
ISSN: | 2045-2322 |
Kar/Egység: | Egészségtudományi és Szociális Képzési Kar Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33190621 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1038/s41598-022-22880-z |
Dátum: | 2023. Nov. 09. 11:49 |
Utolsó módosítás: | 2023. Nov. 09. 11:50 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28657 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |