Tót Kálmán; Eördegh Gabriella; Kiss Ádám; Kelemen András; Braunitzer Gábor; Kéri Szabolcs; Bodosi Balázs; Nagy Attila:
Visual consequent stimulus complexity affects performance in audiovisual associative learning.
SCIENTIFIC REPORTS, 12 (1).
ISSN 2045-2322
(2022)
![]() |
Szöveg
Tot_et_al-2022-Scientific_Reports.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) |
Szerző azonosítók: |
|
||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||||||||
Folyóirat/kiadvány címe: | SCIENTIFIC REPORTS | ||||||||
Publikáció dátuma: | 2022 | ||||||||
Kötet: | 12 | ||||||||
Szám: | 1 | ||||||||
Terjedelem: | 9 | ||||||||
Közlemény azonosító: | 17793 | ||||||||
ISSN: | 2045-2322 | ||||||||
Kar/Egység: | Egészségtudományi és Szociális Képzési Kar Juhász Gyula Pedagógusképző Kar Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar |
||||||||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||||||||
Nyelv: | angol | ||||||||
MTMT rekordazonosító: | 33190621 | ||||||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1038/s41598-022-22880-z | ||||||||
Dátum: | 2023. Nov. 09. 11:49 | ||||||||
Utolsó módosítás: | 2023. Nov. 09. 11:50 | ||||||||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28657 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 4 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |