The tenets of distributed pedagogical leadership in educational contexts - A systematic literature review on perception and practice

Okiri Peter Ochieng; Hercz Mária: The tenets of distributed pedagogical leadership in educational contexts - A systematic literature review on perception and practice.
EDUCATIONAL MANAGEMENT ADMINISTRATION & LEADERSHIP, 53 (1). pp. 47-64. ISSN 1741-1432 (2025)

[thumbnail of Thetenetsofdistributedpedagogigalleadershipineducationalcontexts-Asystematicliteraturereviewonperceptionandpractice.pdf] Szöveg
Thetenetsofdistributedpedagogigalleadershipineducationalcontexts-Asystematicliteraturereviewonperceptionandpractice.pdf - Elfogadott verzió

Download (818kB)
[thumbnail of 33620406.pdf] Szöveg
33620406.pdf - Megjelent verzió
Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után

Download (519kB) | Másolat kérése
Szerző azonosítók:
Okiri Peter Ochieng MTMT
Hercz Mária MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EDUCATIONAL MANAGEMENT ADMINISTRATION & LEADERSHIP
Publikáció dátuma: 2025
Kötet: 53
Szám: 1
Terjedelem: 18
Oldalak: pp. 47-64
ISSN: 1741-1432
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33620406
DOI azonosító: https://doi.org/10.1177/17411432231154444
Dátum: 2023. Szep. 27. 09:47
Utolsó módosítás: 2025. Feb. 07. 10:48
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28350
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 5 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben

Loading...