Okiri Peter Ochieng; Hercz Mária:
The tenets of distributed pedagogical leadership in educational contexts - A
systematic literature review on perception and practice.
EDUCATIONAL MANAGEMENT ADMINISTRATION & LEADERSHIP.
ISSN 1741-1432
(2023)
Szöveg
Thetenetsofdistributedpedagogigalleadershipineducationalcontexts-Asystematicliteraturereviewonperceptionandpractice.pdf - Elfogadott verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (818kB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | EDUCATIONAL MANAGEMENT ADMINISTRATION & LEADERSHIP |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Terjedelem: | 18 |
ISSN: | 1741-1432 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33620406 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1177/17411432231154444 |
Dátum: | 2023. Szep. 27. 09:47 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 27. 09:47 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28350 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 4 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |