The tenets of distributed pedagogical leadership in educational contexts - A systematic literature review on perception and practice

Okiri Peter Ochieng; Hercz Mária: The tenets of distributed pedagogical leadership in educational contexts - A systematic literature review on perception and practice.
EDUCATIONAL MANAGEMENT ADMINISTRATION & LEADERSHIP. ISSN 1741-1432 (2023)

[thumbnail of Thetenetsofdistributedpedagogigalleadershipineducationalcontexts-Asystematicliteraturereviewonperceptionandpractice.pdf] Szöveg
Thetenetsofdistributedpedagogigalleadershipineducationalcontexts-Asystematicliteraturereviewonperceptionandpractice.pdf - Elfogadott verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (818kB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EDUCATIONAL MANAGEMENT ADMINISTRATION & LEADERSHIP
Publikáció dátuma: 2023
Terjedelem: 18
ISSN: 1741-1432
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33620406
DOI azonosító: https://doi.org/10.1177/17411432231154444
Dátum: 2023. Szep. 27. 09:47
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 27. 09:47
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28350
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben