Okiri Peter Ochieng; Hercz Mária:
The tenets of distributed pedagogical leadership in educational contexts - A
systematic literature review on perception and practice.
EDUCATIONAL MANAGEMENT ADMINISTRATION & LEADERSHIP, 53 (1).
pp. 47-64.
ISSN 1741-1432
(2025)
![]() |
Szöveg
Thetenetsofdistributedpedagogigalleadershipineducationalcontexts-Asystematicliteraturereviewonperceptionandpractice.pdf - Elfogadott verzió Download (818kB) |
![]() |
Szöveg
33620406.pdf - Megjelent verzió Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után Download (519kB) | Másolat kérése |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | EDUCATIONAL MANAGEMENT ADMINISTRATION & LEADERSHIP | ||
Publikáció dátuma: | 2025 | ||
Kötet: | 53 | ||
Szám: | 1 | ||
Terjedelem: | 18 | ||
Oldalak: | pp. 47-64 | ||
ISSN: | 1741-1432 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 33620406 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1177/17411432231154444 | ||
Dátum: | 2023. Szep. 27. 09:47 | ||
Utolsó módosítás: | 2025. Feb. 07. 10:48 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28350 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 5 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |