Okiri Peter Ochieng; Hercz Mária:
The tenets of distributed pedagogical leadership in educational contexts - A
systematic literature review on perception and practice.
EDUCATIONAL MANAGEMENT ADMINISTRATION & LEADERSHIP.
ISSN 1741-1432
(2023)
Szöveg
Thetenetsofdistributedpedagogigalleadershipineducationalcontexts-Asystematicliteraturereviewonperceptionandpractice.pdf - Elfogadott verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (818kB) | Másolat kérése |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | EDUCATIONAL MANAGEMENT ADMINISTRATION & LEADERSHIP | ||
Publikáció dátuma: | 2023 | ||
Terjedelem: | 18 | ||
ISSN: | 1741-1432 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 33620406 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1177/17411432231154444 | ||
Dátum: | 2023. Szep. 27. 09:47 | ||
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 27. 09:47 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28350 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 4 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |