Csányi Róbert; Molnár Gyöngyvér:
How do test-takers rate their effort? A comparative analysis of self-report and log file data.
LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION, 106.
ISSN 1041-6080
(2023)
|
Szöveg
1-s2.0-S1041608023000845-main.pdf - Megjelent verzió Download (982kB) |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION | ||
| Publikáció dátuma: | 2023 | ||
| Kötet: | 106 | ||
| Terjedelem: | 12 | ||
| Közlemény azonosító: | 102340 | ||
| ISSN: | 1041-6080 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 34139203 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.lindif.2023.102340 | ||
| Dátum: | 2023. Szep. 13. 23:38 | ||
| Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 13. 23:38 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28246 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 5 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika