Hungarian teachers' reading strategy use in mother tongue and foreign language analysed by background variables

Tary Blanka: Hungarian teachers' reading strategy use in mother tongue and foreign language analysed by background variables.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 13 (1). pp. 107-120. ISSN 2062-9605 (2023)

[thumbnail of 063-article-p107.pdf] Szöveg
063-article-p107.pdf - Megjelent verzió

Download (630kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ)
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 13
Szám: 1
Oldalak: pp. 107-120
ISSN: 2062-9605
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32841120
DOI azonosító: https://doi.org/10.1556/063.2022.00126
Dátum: 2023. Szep. 13. 14:14
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 13. 14:14
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28240

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben