Tary Blanka:
Hungarian teachers' reading strategy use in mother tongue and foreign language analysed by background variables.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 13 (1).
pp. 107-120.
ISSN 2062-9605
(2023)
![]() |
Szöveg
063-article-p107.pdf - Megjelent verzió Download (630kB) |
Szerző azonosítók: |
|
|
---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
Folyóirat/kiadvány címe: | HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) | |
Publikáció dátuma: | 2023 | |
Kötet: | 13 | |
Szám: | 1 | |
Oldalak: | pp. 107-120 | |
ISSN: | 2062-9605 | |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
Nyelv: | angol | |
MTMT rekordazonosító: | 32841120 | |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1556/063.2022.00126 | |
Dátum: | 2023. Szep. 13. 14:14 | |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 13. 14:14 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28240 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |