Does demographic background matter on students' mathematical problem-solving based-integrated STEM?

Amalina Ijtihadi Kamilia; Vidákovich Tibor: Does demographic background matter on students' mathematical problem-solving based-integrated STEM?
In: Reimagining Innovation in Education and Social Sciences : Proceedings of the International Joint Conference on Arts and Humanities (IJCAH 2022), September 10-11, 2022, Surabaya, Indonesia. Routledge Publishing, London, pp. 271-278. (2023) ISBN 9781003366683

[thumbnail of 10.1201_9781003366683-33_chapterpdf2.pdf] Szöveg
10.1201_9781003366683-33_chapterpdf2.pdf - Megjelent verzió

Download (107kB)
[thumbnail of 33729303_címlap_tartalom.pdf] Szöveg
33729303_címlap_tartalom.pdf - Címlap/Tartalomjegyzék

Download (3MB)
Mű típusa: Könyv része
Publikáció dátuma: 2023
Terjedelem: 8
Oldalak: pp. 271-278
ISBN: 9781003366683
Kiadó: Routledge Publishing
Kiadás helye: London
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34138117
DOI azonosító: https://doi.org/10.1201/9781003366683-33
Kapcsolódó URL-ek:
Dátum: 2023. Szep. 14. 08:53
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 14. 08:53
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28239

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet