Amalina Ijtihadi Kamilia; Vidákovich Tibor:
Does demographic background matter on students' mathematical problem-solving based-integrated STEM?
In:
Reimagining Innovation in Education and Social Sciences : Proceedings of the International Joint Conference on Arts and Humanities (IJCAH 2022), September 10-11, 2022, Surabaya, Indonesia.
Routledge Publishing, London, pp. 271-278.
(2023)
ISBN 9781003366683
Szöveg
10.1201_9781003366683-33_chapterpdf2.pdf - Megjelent verzió Download (107kB) |
|
Szöveg
33729303_címlap_tartalom.pdf - Címlap/Tartalomjegyzék Download (3MB) |
Mű típusa: | Könyv része |
---|---|
Publikáció dátuma: | 2023 |
Terjedelem: | 8 |
Oldalak: | pp. 271-278 |
ISBN: | 9781003366683 |
Kiadó: | Routledge Publishing |
Kiadás helye: | London |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34138117 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1201/9781003366683-33 |
Kapcsolódó URL-ek: | |
Dátum: | 2023. Szep. 14. 08:53 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 14. 08:53 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28239 |
Actions (login required)
Tétel nézet |