Amalina Ijtihadi Kamilia; Vidákovich Tibor:
Does demographic background matter on students' mathematical problem-solving based-integrated STEM?
In:
Reimagining Innovation in Education and Social Sciences : Proceedings of the International Joint Conference on Arts and Humanities (IJCAH 2022), September 10-11, 2022, Surabaya, Indonesia.
Routledge Publishing, London, pp. 271-278.
(2023)
ISBN 9781003366683
|
Szöveg
10.1201_9781003366683-33_chapterpdf2.pdf - Megjelent verzió Download (107kB) |
|
|
Szöveg
33729303_címlap_tartalom.pdf - Címlap/Tartalomjegyzék Download (3MB) |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Könyv része | ||
| Publikáció dátuma: | 2023 | ||
| Terjedelem: | 8 | ||
| Oldalak: | pp. 271-278 | ||
| ISBN: | 9781003366683 | ||
| Kiadó: | Routledge Publishing | ||
| Kiadás helye: | London | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 34138117 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1201/9781003366683-33 | ||
| Kapcsolódó URL-ek: | |||
| Dátum: | 2023. Szep. 14. 08:53 | ||
| Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 14. 08:53 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28239 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika