Cognitive and socioeconomic factors that influence the mathematical problem-solving skills of students

Amalina Ijtihadi Kamilia; Vidákovich Tibor: Cognitive and socioeconomic factors that influence the mathematical problem-solving skills of students.
HELIYON, 9 (9). ISSN 2405-8440 (2023)

[thumbnail of 1-s2.0-S2405844023067476-main2_compressed.pdf] Szöveg
1-s2.0-S2405844023067476-main2_compressed.pdf - Megjelent verzió

Download (395kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: HELIYON
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 9
Szám: 9
Terjedelem: 14
Közlemény azonosító: e19539
ISSN: 2405-8440
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34138077
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2023.e19539
Dátum: 2023. Szep. 14. 08:37
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 14. 08:37
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28238

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben