Amalina Ijtihadi Kamilia; Vidákovich Tibor:
Cognitive and socioeconomic factors that influence the mathematical problem-solving skills of students.
HELIYON, 9 (9).
ISSN 2405-8440
(2023)
|
Szöveg
1-s2.0-S2405844023067476-main2_compressed.pdf - Megjelent verzió Download (395kB) |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | HELIYON | ||
| Publikáció dátuma: | 2023 | ||
| Kötet: | 9 | ||
| Szám: | 9 | ||
| Terjedelem: | 14 | ||
| Közlemény azonosító: | e19539 | ||
| ISSN: | 2405-8440 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 34138077 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2023.e19539 | ||
| Dátum: | 2023. Szep. 14. 08:37 | ||
| Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 14. 08:37 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28238 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika