Reading Assessment for Diagnosing Acquired Reading Disorders in Adults: Theoretical and Practical Aspects of its Development

Kis Orsolya; Földi Fanni; Steklács János: Reading Assessment for Diagnosing Acquired Reading Disorders in Adults: Theoretical and Practical Aspects of its Development.
CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 5 (1). pp. 70-83. ISSN 2677-0326 (2023)

[thumbnail of KisOrsolya70-83_vegleges.pdf] Szöveg
KisOrsolya70-83_vegleges.pdf - Megjelent verzió

Download (402kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 5
Szám: 1
Oldalak: pp. 70-83
ISSN: 2677-0326
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34041818
DOI azonosító: https://doi.org/10.37441/cejer/2023/5/1/12056
Dátum: 2023. Szep. 13. 11:11
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 13. 11:11
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28226

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet