Kis Orsolya; Földi Fanni; Steklács János:
Reading Assessment for Diagnosing Acquired Reading Disorders in Adults: Theoretical and Practical Aspects of its Development.
CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 5 (1).
pp. 70-83.
ISSN 2677-0326
(2023)
Szöveg
KisOrsolya70-83_vegleges.pdf - Megjelent verzió Download (402kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | CENTRAL EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Kötet: | 5 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 70-83 |
ISSN: | 2677-0326 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34041818 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.37441/cejer/2023/5/1/12056 |
Dátum: | 2023. Szep. 13. 11:11 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 13. 11:11 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28226 |
Actions (login required)
Tétel nézet |