Hidayatullah Achmad; Csíkos Csaba:
The Role of Students’ Beliefs, Parents' Educational Level, and The Mediating Role of Attitude and Motivation in Students’ Mathematics Achievement.
ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER, 33 (2).
pp. 253-262.
ISSN 0119-5646
(2024)
Szöveg
33790784_megjelent.pdf - Megjelent verzió Download (610kB) |
|
Szöveg
s40299-023-00724-2.pdf - Elfogadott verzió Download (629kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER |
Publikáció dátuma: | 2024 |
Kötet: | 33 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 253-262 |
ISSN: | 0119-5646 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33790784 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s40299-023-00724-2 |
Dátum: | 2023. Szep. 13. 11:07 |
Utolsó módosítás: | 2024. Ápr. 02. 14:46 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28225 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 8 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |