The Role of Students’ Beliefs, Parents' Educational Level, and The Mediating Role of Attitude and Motivation in Students’ Mathematics Achievement

Hidayatullah Achmad; Csíkos Csaba: The Role of Students’ Beliefs, Parents' Educational Level, and The Mediating Role of Attitude and Motivation in Students’ Mathematics Achievement.
ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER, 33 (2). pp. 253-262. ISSN 0119-5646 (2024)

[thumbnail of 33790784_megjelent.pdf] Szöveg
33790784_megjelent.pdf - Megjelent verzió

Download (610kB)
[thumbnail of s40299-023-00724-2.pdf] Szöveg
s40299-023-00724-2.pdf - Elfogadott verzió

Download (629kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ASIA-PACIFIC EDUCATION RESEARCHER
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 33
Szám: 2
Oldalak: pp. 253-262
ISSN: 0119-5646
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33790784
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s40299-023-00724-2
Dátum: 2023. Szep. 13. 11:07
Utolsó módosítás: 2024. Ápr. 02. 14:46
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28225
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 8 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben