The effect of teaching conceptual knowledge on students’ achievement, anxiety about, and attitude toward mathematics

Hussein Yusuf; Csíkos Csaba: The effect of teaching conceptual knowledge on students’ achievement, anxiety about, and attitude toward mathematics.
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION, 19 (2). ISSN 1305-8215 (2023)

[thumbnail of the-effect-of-teaching-conceptual-knowledge-on-students-achievement-anxiety-about-and-attitude-12938.pdf] Szöveg
the-effect-of-teaching-conceptual-knowledge-on-students-achievement-anxiety-about-and-attitude-12938.pdf - Megjelent verzió

Download (849kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 19
Szám: 2
Terjedelem: 25
Közlemény azonosító: em2226
ISSN: 1305-8215
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33625109
DOI azonosító: https://doi.org/10.29333/ejmste/12938
Dátum: 2023. Szep. 12. 08:02
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 12. 08:02
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28224

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben