Hussein Yusuf; Csíkos Csaba:
The effect of teaching conceptual knowledge on students’ achievement, anxiety about, and attitude toward mathematics.
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION, 19 (2).
ISSN 1305-8215
(2023)
Szöveg
the-effect-of-teaching-conceptual-knowledge-on-students-achievement-anxiety-about-and-attitude-12938.pdf - Megjelent verzió Download (849kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Kötet: | 19 |
Szám: | 2 |
Terjedelem: | 25 |
Közlemény azonosító: | em2226 |
ISSN: | 1305-8215 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33625109 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.29333/ejmste/12938 |
Dátum: | 2023. Szep. 12. 08:02 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 12. 08:02 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28224 |
Actions (login required)
Tétel nézet |