Hussein Yusuf; Csíkos Csaba:
The effect of teaching conceptual knowledge on students’ achievement, anxiety about, and attitude toward mathematics.
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION, 19 (2).
ISSN 1305-8215
(2023)
|
Szöveg
the-effect-of-teaching-conceptual-knowledge-on-students-achievement-anxiety-about-and-attitude-12938.pdf - Megjelent verzió Download (849kB) |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION | ||
| Publikáció dátuma: | 2023 | ||
| Kötet: | 19 | ||
| Szám: | 2 | ||
| Terjedelem: | 25 | ||
| Közlemény azonosító: | em2226 | ||
| ISSN: | 1305-8215 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 33625109 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.29333/ejmste/12938 | ||
| Dátum: | 2023. Szep. 12. 08:02 | ||
| Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 12. 08:02 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28224 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika