Evaluating Digital Literacy of Pre-service Chemistry Teachers: Multidimensional Rasch Analysis

Hairida Hairida; Csapó Benő; Soeharto Soeharto; Charalambos Charalambous; Rasmawan Rahmat; Arifiyanti Fitria: Evaluating Digital Literacy of Pre-service Chemistry Teachers: Multidimensional Rasch Analysis.
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY, 32 (5). pp. 643-654. ISSN 1059-0145 (2023)

[thumbnail of s10956-023-10070-z.pdf] Szöveg
s10956-023-10070-z.pdf - Megjelent verzió
Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után

Download (1MB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 32
Szám: 5
Oldalak: pp. 643-654
ISSN: 1059-0145
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34113458
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s10956-023-10070-z
Dátum: 2023. Szep. 03. 21:52
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 03. 21:52
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28171

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben