Hairida Hairida; Csapó Benő; Soeharto Soeharto; Charalambos Charalambous; Rasmawan Rahmat; Arifiyanti Fitria:
Evaluating Digital Literacy of Pre-service Chemistry Teachers: Multidimensional Rasch Analysis.
JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY, 32 (5).
pp. 643-654.
ISSN 1059-0145
(2023)
Szöveg
s10956-023-10070-z.pdf - Megjelent verzió Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után Download (1MB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION AND TECHNOLOGY |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Kötet: | 32 |
Szám: | 5 |
Oldalak: | pp. 643-654 |
ISSN: | 1059-0145 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34113458 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s10956-023-10070-z |
Dátum: | 2023. Szep. 03. 21:52 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 03. 21:52 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28171 |
Actions (login required)
Tétel nézet |