Wicaksono Azizul Ghofar Candra; Korom Erzsébet:
Role of inductive reasoning, gender, learning satisfaction, and educational and career preference in predicting scientific competency in high school.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 49.
ISSN 1871-1871
(2023)
Szöveg
1-s2.0-S187118712300144X-main.pdf - Megjelent verzió Download (2MB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | THINKING SKILLS AND CREATIVITY |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Kötet: | 49 |
Terjedelem: | 13 |
Közlemény azonosító: | 101376 |
ISSN: | 1871-1871 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34107916 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.tsc.2023.101376 |
Dátum: | 2023. Aug. 23. 10:57 |
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 23. 10:57 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28096 |
Actions (login required)
Tétel nézet |