Wicaksono Azizul Ghofar Candra; Korom Erzsébet:
Role of inductive reasoning, gender, learning satisfaction, and educational and career preference in predicting scientific competency in high school.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 49.
ISSN 1871-1871
(2023)
Szöveg
1-s2.0-S187118712300144X-main.pdf - Megjelent verzió Download (2MB) |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | THINKING SKILLS AND CREATIVITY | ||
Publikáció dátuma: | 2023 | ||
Kötet: | 49 | ||
Terjedelem: | 13 | ||
Közlemény azonosító: | 101376 | ||
ISSN: | 1871-1871 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 34107916 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.tsc.2023.101376 | ||
Dátum: | 2023. Aug. 23. 10:57 | ||
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 23. 10:57 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28096 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 2 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |