Role of inductive reasoning, gender, learning satisfaction, and educational and career preference in predicting scientific competency in high school

Wicaksono Azizul Ghofar Candra; Korom Erzsébet: Role of inductive reasoning, gender, learning satisfaction, and educational and career preference in predicting scientific competency in high school.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 49. ISSN 1871-1871 (2023)

[thumbnail of 1-s2.0-S187118712300144X-main.pdf] Szöveg
1-s2.0-S187118712300144X-main.pdf - Megjelent verzió

Download (2MB)
Szerző azonosítók:
Wicaksono Azizul Ghofar Candra MTMT
Korom Erzsébet MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: THINKING SKILLS AND CREATIVITY
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 49
Terjedelem: 13
Közlemény azonosító: 101376
ISSN: 1871-1871
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34107916
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.tsc.2023.101376
Dátum: 2023. Aug. 23. 10:57
Utolsó módosítás: 2023. Aug. 23. 10:57
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28096
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 2 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben