Józsa Gabriella; Oo Tun Zaw; Amukune Stephen; Józsa Krisztián:
Predictors of the Intention of Learning in Higher Education: Motivation, Self-Handicapping, Executive Function, Parents’ Education and School Achievement.
EDUCATION SCIENCES, 12 (12).
ISSN 2227-7102
(2022)
Szöveg
education-12-00906-v2.pdf - Megjelent verzió Download (380kB) |
Szerző azonosítók: |
|
||||
---|---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||||
Folyóirat/kiadvány címe: | EDUCATION SCIENCES | ||||
Publikáció dátuma: | 2022 | ||||
Kötet: | 12 | ||||
Szám: | 12 | ||||
Terjedelem: | 18 | ||||
Közlemény azonosító: | 906 | ||||
ISSN: | 2227-7102 | ||||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||||
Nyelv: | angol | ||||
MTMT rekordazonosító: | 33329508 | ||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.3390/educsci12120906 | ||||
Dátum: | 2023. Aug. 21. 10:19 | ||||
Utolsó módosítás: | 2023. Aug. 21. 10:19 | ||||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/28065 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 5 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |