Thi Nang Kham; Vo Van De; Nikolov Marianne:
Investigating syntactic complexity and language-related error patterns in EFL students’ writing: corpus-based and epistemic network analyses.
LANGUAGE LEARNING IN HIGHER EDUCATION, 13 (1).
pp. 127-151.
ISSN 2191-6128
(2023)
![]() |
Szöveg
10.1515_cercles-2023-2009.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | LANGUAGE LEARNING IN HIGHER EDUCATION | |||
Publikáció dátuma: | 2023 | |||
Kötet: | 13 | |||
Szám: | 1 | |||
Oldalak: | pp. 127-151 | |||
ISSN: | 2191-6128 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 34022856 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1515/cercles-2023-2009 | |||
Dátum: | 2023. Jún. 21. 09:31 | |||
Utolsó módosítás: | 2023. Jún. 21. 09:31 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27558 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |