Amalina Ijtihadi Kamilia; Suherman Suherman; Vidákovich Tibor; Puspita L.; Supriadi N.:
The Comparison of Hungarian and Indonesian Curriculum: A Case Study of ISCED 2 Mathematics and Sciences Curriculum.
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, 12 (1).
pp. 112-122.
ISSN 2339-1286
(2023)
Szöveg
41976-112743-1-PB.pdf - Megjelent verzió Download (363kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | Jurnal Pendidikan IPA Indonesia |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Kötet: | 12 |
Szám: | 1 |
Oldalak: | pp. 112-122 |
ISSN: | 2339-1286 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34020079 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.15294/jpii.v12i1.41976 |
Dátum: | 2023. Jún. 20. 09:56 |
Utolsó módosítás: | 2023. Jún. 20. 09:56 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27470 |
Actions (login required)
Tétel nézet |