The Comparison of Hungarian and Indonesian Curriculum: A Case Study of ISCED 2 Mathematics and Sciences Curriculum

Amalina Ijtihadi Kamilia; Suherman Suherman; Vidákovich Tibor; Puspita L.; Supriadi N.: The Comparison of Hungarian and Indonesian Curriculum: A Case Study of ISCED 2 Mathematics and Sciences Curriculum.
Jurnal Pendidikan IPA Indonesia, 12 (1). pp. 112-122. ISSN 2339-1286 (2023)

[thumbnail of 41976-112743-1-PB.pdf] Szöveg
41976-112743-1-PB.pdf - Megjelent verzió

Download (363kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Jurnal Pendidikan IPA Indonesia
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 12
Szám: 1
Oldalak: pp. 112-122
ISSN: 2339-1286
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34020079
DOI azonosító: https://doi.org/10.15294/jpii.v12i1.41976
Dátum: 2023. Jún. 20. 09:56
Utolsó módosítás: 2023. Jún. 20. 09:56
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27470

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben