Karika Tímea; Csíkos Csaba:
A Test for Understanding Simple Fractions Among 5th Grade Students at the Beginning of Lower Secondary Education.
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION, 18 (2).
ISSN 1305-8215
(2022)
Szöveg
EJ1335834.pdf - Megjelent verzió Download (475kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 18 |
Szám: | 2 |
Terjedelem: | 14 |
Közlemény azonosító: | em2081 |
ISSN: | 1305-8215 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33579464 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.29333/ejmste/11654 |
Dátum: | 2023. Jún. 07. 09:47 |
Utolsó módosítás: | 2023. Jún. 07. 09:47 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27361 |
Actions (login required)
Tétel nézet |