A Test for Understanding Simple Fractions Among 5th Grade Students at the Beginning of Lower Secondary Education

Karika Tímea; Csíkos Csaba: A Test for Understanding Simple Fractions Among 5th Grade Students at the Beginning of Lower Secondary Education.
EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION, 18 (2). ISSN 1305-8215 (2022)

[thumbnail of EJ1335834.pdf] Szöveg
EJ1335834.pdf - Megjelent verzió

Download (475kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EURASIA JOURNAL OF MATHEMATICS SCIENCE AND TECHNOLOGY EDUCATION
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 18
Szám: 2
Terjedelem: 14
Közlemény azonosító: em2081
ISSN: 1305-8215
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33579464
DOI azonosító: https://doi.org/10.29333/ejmste/11654
Dátum: 2023. Jún. 07. 09:47
Utolsó módosítás: 2023. Jún. 07. 09:47
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27361

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben