How do secondary school students from the Kurdistan Region of Iraq understand the concept of function?

Hussein Yusuf; Csíkos Csaba: How do secondary school students from the Kurdistan Region of Iraq understand the concept of function?
TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE, 19 (2). pp. 221-244. ISSN 1589-7389 (2021)

[thumbnail of 10_5485_TMCS_2021_0529.pdf] Szöveg
10_5485_TMCS_2021_0529.pdf - Megjelent verzió

Download (664kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 19
Szám: 2
Oldalak: pp. 221-244
ISSN: 1589-7389
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 32658172
DOI azonosító: https://doi.org/10.5485/TMCS.2021.0529
Dátum: 2023. Jún. 07. 09:21
Utolsó módosítás: 2023. Jún. 07. 09:21
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27360

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben