Hussein Yusuf; Csíkos Csaba:
How do secondary school students from the Kurdistan Region of Iraq understand the concept of function?
TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE, 19 (2).
pp. 221-244.
ISSN 1589-7389
(2021)
Szöveg
10_5485_TMCS_2021_0529.pdf - Megjelent verzió Download (664kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 19 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 221-244 |
ISSN: | 1589-7389 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 32658172 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.5485/TMCS.2021.0529 |
Dátum: | 2023. Jún. 07. 09:21 |
Utolsó módosítás: | 2023. Jún. 07. 09:21 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27360 |
Actions (login required)
Tétel nézet |