Hussein Yusuf; Csíkos Csaba:
How do secondary school students from the Kurdistan Region of Iraq understand the concept of function?
TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE, 19 (2).
pp. 221-244.
ISSN 1589-7389
(2021)
![]() |
Szöveg
10_5485_TMCS_2021_0529.pdf - Megjelent verzió Download (664kB) |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | TEACHING MATHEMATICS AND COMPUTER SCIENCE | ||
Publikáció dátuma: | 2021 | ||
Kötet: | 19 | ||
Szám: | 2 | ||
Oldalak: | pp. 221-244 | ||
ISSN: | 1589-7389 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 32658172 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.5485/TMCS.2021.0529 | ||
Dátum: | 2023. Jún. 07. 09:21 | ||
Utolsó módosítás: | 2023. Jún. 07. 09:21 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27360 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |