Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása I.

Tary Blanka; Fejes József Balázs; Hódi Ágnes; Szenczi Beáta; Vígh Tibor: Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási stratégiák tanítása I.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 15 (4). ISSN 2060-0623 (2022)

[thumbnail of Anyp_XV_2022_4_3.pdf] Szöveg
Anyp_XV_2022_4_3.pdf - Megjelent verzió

Download (632kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ANYANYELV-PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 15
Szám: 4
ISSN: 2060-0623
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 33743185
DOI azonosító: https://doi.org/10.21030/anyp.2022.4.1
Dátum: 2023. Ápr. 26. 09:01
Utolsó módosítás: 2023. Ápr. 26. 09:01
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/27049

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben