Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes:
Doctoral students’ English academic writing experiences through metaphor analysis.
HELIYON, 9 (2).
ISSN 2405-8440
(2023)
Szöveg
1-s2.0-S2405844023005005-main.pdf - Megjelent verzió Download (486kB) |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | HELIYON | |||
Publikáció dátuma: | 2023 | |||
Kötet: | 9 | |||
Szám: | 2 | |||
Terjedelem: | 13 | |||
Közlemény azonosító: | e13293 | |||
ISSN: | 2405-8440 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
|||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 33627601 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2023.e13293 | |||
Dátum: | 2023. Már. 29. 09:08 | |||
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 29. 09:08 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26858 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 3 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |