Müller Vanessa:
Lemorzsolódás vagy bennmaradás? A felsőoktatásban tanuló figyelemhiányos hiperaktivitás-zavarral (ADHD) élő fiatal felnőttek helyzete.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 10 (4).
pp. 42-61.
ISSN 2063-9546
(2022)
Szöveg
nevelestudomany_2022_4_42-61.pdf - Megjelent verzió Download (347kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 10 |
Szám: | 4 |
Oldalak: | pp. 42-61 |
ISSN: | 2063-9546 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 33437751 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.21549/NTNY.39.2022.4.3 |
Dátum: | 2023. Már. 27. 09:35 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 27. 09:35 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26839 |
Actions (login required)
Tétel nézet |