Lemorzsolódás vagy bennmaradás? A felsőoktatásban tanuló figyelemhiányos hiperaktivitás-zavarral (ADHD) élő fiatal felnőttek helyzete

Müller Vanessa: Lemorzsolódás vagy bennmaradás? A felsőoktatásban tanuló figyelemhiányos hiperaktivitás-zavarral (ADHD) élő fiatal felnőttek helyzete.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 10 (4). pp. 42-61. ISSN 2063-9546 (2022)

[thumbnail of nevelestudomany_2022_4_42-61.pdf] Szöveg
nevelestudomany_2022_4_42-61.pdf - Megjelent verzió

Download (347kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 10
Szám: 4
Oldalak: pp. 42-61
ISSN: 2063-9546
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 33437751
DOI azonosító: https://doi.org/10.21549/NTNY.39.2022.4.3
Dátum: 2023. Már. 27. 09:35
Utolsó módosítás: 2023. Már. 27. 09:35
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26839

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben