Müller Vanessa:
Lemorzsolódás vagy bennmaradás? A felsőoktatásban tanuló figyelemhiányos hiperaktivitás-zavarral (ADHD) élő fiatal felnőttek helyzete.
NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ, 10 (4).
pp. 42-61.
ISSN 2063-9546
(2022)
|
Szöveg
nevelestudomany_2022_4_42-61.pdf - Megjelent verzió Download (347kB) |
| Szerző azonosítók: |
|
|
|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
| Folyóirat/kiadvány címe: | NEVELÉSTUDOMÁNY: OKTATÁS KUTATÁS INNOVÁCIÓ | |
| Publikáció dátuma: | 2022 | |
| Kötet: | 10 | |
| Szám: | 4 | |
| Oldalak: | pp. 42-61 | |
| ISSN: | 2063-9546 | |
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
| Nyelv: | magyar | |
| MTMT rekordazonosító: | 33437751 | |
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.21549/NTNY.39.2022.4.3 | |
| Dátum: | 2023. Már. 27. 09:35 | |
| Utolsó módosítás: | 2023. Már. 27. 09:35 | |
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26839 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika