Duong Thi Ngoc Ngan; Hercz Mária; Thong Nguyen Van:
Teachers’ Professional Knowledge and their Professional Identity If they Relate or not?
International Journal of Childhood Education, 2 (4).
pp. 17-31.
ISSN 2669-2325
(2021)
Előnézet |
Szöveg
33632943.pdf - Megjelent verzió Download (593kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | International Journal of Childhood Education |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 2 |
Szám: | 4 |
Oldalak: | pp. 17-31 |
ISSN: | 2669-2325 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33632943 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.33422/ijce.v2i4.93 |
Dátum: | 2023. Már. 06. 09:27 |
Utolsó módosítás: | 2023. Már. 06. 09:27 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26677 |
Actions (login required)
Tétel nézet |