Teachers’ Professional Knowledge and their Professional Identity If they Relate or not?

Duong Thi Ngoc Ngan; Hercz Mária; Thong Nguyen Van: Teachers’ Professional Knowledge and their Professional Identity If they Relate or not?
International Journal of Childhood Education, 2 (4). pp. 17-31. ISSN 2669-2325 (2021)

[thumbnail of 33632943.pdf]
Előnézet
Szöveg
33632943.pdf - Megjelent verzió

Download (593kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: International Journal of Childhood Education
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 2
Szám: 4
Oldalak: pp. 17-31
ISSN: 2669-2325
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33632943
DOI azonosító: https://doi.org/10.33422/ijce.v2i4.93
Dátum: 2023. Már. 06. 09:27
Utolsó módosítás: 2023. Már. 06. 09:27
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26677

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben