Duong Thi Ngoc Ngan; Hercz Mária; Thong Nguyen Van:
Teachers’ Professional Knowledge and their Professional Identity If they Relate or not?
International Journal of Childhood Education, 2 (4).
pp. 17-31.
ISSN 2669-2325
(2021)
Előnézet |
Szöveg
33632943.pdf - Megjelent verzió Download (593kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|||
|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
| Folyóirat/kiadvány címe: | International Journal of Childhood Education | |||
| Publikáció dátuma: | 2021 | |||
| Kötet: | 2 | |||
| Szám: | 4 | |||
| Oldalak: | pp. 17-31 | |||
| ISSN: | 2669-2325 | |||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
| Nyelv: | angol | |||
| MTMT rekordazonosító: | 33632943 | |||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.33422/ijce.v2i4.93 | |||
| Dátum: | 2023. Már. 06. 09:27 | |||
| Utolsó módosítás: | 2023. Már. 06. 09:27 | |||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26677 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika