Welesilassie Merih Welay; Nikolov Marianne:
Relationships between motivation and anxiety in adult EFL learners at an Ethiopian university.
Ampersand, 9.
ISSN 2215-0390
(2022)
Előnézet |
Szöveg
1-s2.0-S221503902200008X-main.pdf - Megjelent verzió Download (4MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | Ampersand | ||
| Publikáció dátuma: | 2022 | ||
| Kötet: | 9 | ||
| Terjedelem: | 10 | ||
| Közlemény azonosító: | 100089 | ||
| ISSN: | 2215-0390 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 33268920 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.amper.2022.100089 | ||
| Dátum: | 2023. Feb. 17. 08:21 | ||
| Utolsó módosítás: | 2023. Feb. 17. 08:21 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26509 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika