A tanulói tévképzetektől a gondolkodási képességekig : természettudományos gondolkodás szerepe a fogalmi váltásban

Korom Erzsébet: A tanulói tévképzetektől a gondolkodási képességekig : természettudományos gondolkodás szerepe a fogalmi váltásban.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (11). pp. 98-112. ISSN 1215-5233 (2022)

[thumbnail of iskolakultura_2022_008-011_098-112.pdf]
Preview
Text
iskolakultura_2022_008-011_098-112.pdf - Published Version

Download (910kB) | Preview
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
Date: 2022
Volume: 32
Number: 11
Page Range: pp. 98-112
ISSN: 1215-5233
Faculty/Unit: Faculty of Humanities and Social Sciences
Institution: Szegedi Tudományegyetem
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 33638098
DOI azonosító: https://doi.org/10.14232/iskkult.2022.11.98
Date Deposited: 2023. Feb. 13. 21:55
Last Modified: 2023. Feb. 13. 21:55
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26484

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year