A tanulói tévképzetektől a gondolkodási képességekig : természettudományos gondolkodás szerepe a fogalmi váltásban

Korom Erzsébet: A tanulói tévképzetektől a gondolkodási képességekig : természettudományos gondolkodás szerepe a fogalmi váltásban.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (11). pp. 98-112. ISSN 1215-5233 (2022)

[thumbnail of iskolakultura_2022_008-011_098-112.pdf]
Előnézet
Szöveg
iskolakultura_2022_008-011_098-112.pdf - Megjelent verzió

Download (910kB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 32
Szám: 11
Oldalak: pp. 98-112
ISSN: 1215-5233
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 33638098
DOI azonosító: https://doi.org/10.14232/iskkult.2022.11.98
Dátum: 2023. Feb. 13. 21:55
Utolsó módosítás: 2023. Feb. 13. 21:55
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26484

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben