Korom Erzsébet:
A tanulói tévképzetektől a gondolkodási képességekig : természettudományos gondolkodás szerepe a fogalmi váltásban.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (11).
pp. 98-112.
ISSN 1215-5233
(2022)
Preview |
Text
iskolakultura_2022_008-011_098-112.pdf - Published Version Download (910kB) | Preview |
Creators: |
|
|
---|---|---|
Item Type: | Journal Article | |
Journal or Publication Title: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA | |
Date: | 2022 | |
Volume: | 32 | |
Number: | 11 | |
Page Range: | pp. 98-112 | |
ISSN: | 1215-5233 | |
Faculty/Unit: | Faculty of Humanities and Social Sciences | |
Institution: | University of Szeged (2000-) | |
Language: | Hungarian | |
MTMT rekordazonosító: | 33638098 | |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.14232/iskkult.2022.11.98 | |
Date Deposited: | 2023. Feb. 13. 21:55 | |
Last Modified: | 2023. Feb. 13. 21:55 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26484 |
Actions (login required)
View Item |