Korom Erzsébet:
A tanulói tévképzetektől a gondolkodási képességekig : természettudományos gondolkodás szerepe a fogalmi váltásban.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 32 (11).
pp. 98-112.
ISSN 1215-5233
(2022)
Előnézet |
Szöveg
iskolakultura_2022_008-011_098-112.pdf - Megjelent verzió Download (910kB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 32 |
Szám: | 11 |
Oldalak: | pp. 98-112 |
ISSN: | 1215-5233 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | magyar |
MTMT rekordazonosító: | 33638098 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.14232/iskkult.2022.11.98 |
Dátum: | 2023. Feb. 13. 21:55 |
Utolsó módosítás: | 2023. Feb. 13. 21:55 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26484 |
Actions (login required)
Tétel nézet |