Hercz Mária; Zewude Girum Tareke:
Assessment alternatives of teachers’ well-being and school climate on students’ achievements.
In:
IV Encontro Internacional de Formação na Docência (INCTE).
Polytechnic Institute of Bragança, Braganca, pp. 231-243.
(2019)
ISBN 9789727452590
Előnézet |
Szöveg
30767878.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Könyv része | ||
Publikáció dátuma: | 2019 | ||
Terjedelem: | 13 | ||
Oldalak: | pp. 231-243 | ||
ISBN: | 9789727452590 | ||
Kiadó: | Polytechnic Institute of Bragança | ||
Kiadás helye: | Braganca | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 30767878 | ||
Dátum: | 2023. Feb. 07. 08:58 | ||
Utolsó módosítás: | 2023. Feb. 07. 08:58 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26448 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |