Assessment alternatives of teachers’ well-being and school climate on students’ achievements

Hercz Mária; Zewude Girum Tareke: Assessment alternatives of teachers’ well-being and school climate on students’ achievements.
In: IV Encontro Internacional de Formação na Docência (INCTE). Polytechnic Institute of Bragança, Braganca, pp. 231-243. (2019) ISBN 9789727452590

[thumbnail of 30767878.pdf]
Előnézet
Szöveg
30767878.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Könyv része
Publikáció dátuma: 2019
Terjedelem: 13
Oldalak: pp. 231-243
ISBN: 9789727452590
Kiadó: Polytechnic Institute of Bragança
Kiadás helye: Braganca
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 30767878
Dátum: 2023. Feb. 07. 08:58
Utolsó módosítás: 2023. Feb. 07. 08:58
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26448

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben