Hercz Mária; Zewude Girum Tareke:
Assessment alternatives of teachers’ well-being and school climate on students’ achievements.
In:
IV Encontro Internacional de Formação na Docência (INCTE).
Polytechnic Institute of Bragança, Braganca, pp. 231-243.
(2019)
ISBN 9789727452590
Előnézet |
Szöveg
30767878.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Könyv része |
---|---|
Publikáció dátuma: | 2019 |
Terjedelem: | 13 |
Oldalak: | pp. 231-243 |
ISBN: | 9789727452590 |
Kiadó: | Polytechnic Institute of Bragança |
Kiadás helye: | Braganca |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 30767878 |
Dátum: | 2023. Feb. 07. 08:58 |
Utolsó módosítás: | 2023. Feb. 07. 08:58 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26448 |
Actions (login required)
Tétel nézet |