Assessment in STEM Problem-Solving: A Systematic Review

Amalina Ijtihadi Kamilia; Vidákovich Tibor: Assessment in STEM Problem-Solving: A Systematic Review.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT AND EVALUATION, 29 (2). pp. 63-80. ISSN 2327-7920 (2022)

[thumbnail of InternationalJournalofAssessmentandEvaluationAmalina1.pdf] Szöveg
InternationalJournalofAssessmentandEvaluationAmalina1.pdf - Megjelent verzió
Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója

Download (437kB) | Másolat kérése
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT AND EVALUATION
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 29
Szám: 2
Oldalak: pp. 63-80
ISSN: 2327-7920
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33593457
DOI azonosító: https://doi.org/10.18848/2327-7920/CGP/v29i02/63-80
Dátum: 2023. Jan. 30. 11:31
Utolsó módosítás: 2023. Jan. 30. 11:31
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26392

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben