Amalina Ijtihadi Kamilia; Vidákovich Tibor:
Assessment in STEM Problem-Solving: A Systematic Review.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT AND EVALUATION, 29 (2).
pp. 63-80.
ISSN 2327-7920
(2022)
Szöveg
InternationalJournalofAssessmentandEvaluationAmalina1.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (437kB) | Másolat kérése |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT AND EVALUATION |
Publikáció dátuma: | 2022 |
Kötet: | 29 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 63-80 |
ISSN: | 2327-7920 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 33593457 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.18848/2327-7920/CGP/v29i02/63-80 |
Dátum: | 2023. Jan. 30. 11:31 |
Utolsó módosítás: | 2023. Jan. 30. 11:31 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26392 |
Actions (login required)
Tétel nézet |