Amalina Ijtihadi Kamilia; Vidákovich Tibor:
Assessment in STEM Problem-Solving: A Systematic Review.
INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT AND EVALUATION, 29 (2).
pp. 63-80.
ISSN 2327-7920
(2022)
|
Szöveg
InternationalJournalofAssessmentandEvaluationAmalina1.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (437kB) | Másolat kérése |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL JOURNAL OF ASSESSMENT AND EVALUATION | ||
| Publikáció dátuma: | 2022 | ||
| Kötet: | 29 | ||
| Szám: | 2 | ||
| Oldalak: | pp. 63-80 | ||
| ISSN: | 2327-7920 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 33593457 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.18848/2327-7920/CGP/v29i02/63-80 | ||
| Dátum: | 2023. Jan. 30. 11:31 | ||
| Utolsó módosítás: | 2023. Jan. 30. 11:31 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/26392 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika